Většina fotografií má popisek a nezapomeňte, že se fotografie nově otvírají ve stávajícím okně a ne v novém!!!

ylo, nebylo..... po skvělé dovolené strávené v Chorvatsku spolu s Lucinkou jsem se rozhodla, že první srpnové dny strávím spolu s ní na táboře! Ale ne na ledajakém táboře.... Na tomto táboře se sešlo několik desítek milovníků psů, abych byla přesná, hlavně milovníku Rhodéských Ridgebacků! Proto bych hned v úvodu chtěla moc poděkovat nejen Lucince a celé rodině Kotěrových,kteří se o mě starali,  ale i hlavním organizátorům - Katce Vlčkové, Pepovi Sehnalovi a Petru Kotěrovi st., jak skvělou akci pro nás připravili, a také všem, že mezi sebe přijali mě a moje Australské holky a umožnili nám tak prožít nezapomenutelný zážitek a získat nové přátele!!!

okusím se vám všem, kteří čtete tuto reportáž, přiblížit, jak skvěle jsme se měli a jaké zážitky jsme prožili!

pátek 28.7. Nastalo velké balení!!! Dlouhou dobu už naši republiku sužovala vedra, takže jsem se balila hodně "nalehko":-) Nutnou součástí byly dvoje plavky a opalovací krém;-) Samozřejmě hooodně papání pro holčičky, misky, pelíšky, hračky, odměny... no všechny naše saky paky se nám vešly do 3tašek!

sobota 29.7. Odpoledne jsme naskládali vše do auta, hlavně Way s Anais a vyrazili směr Luková:-) Kolem 20hod už jsem vystupovala u Kotěrů:-) Čtyřnohé holky jsem ubytovala v jejich luxusním psím hotelu, nakrmila je a my sami jsme si dali skleničku vína a hurá na kutě:-)

neděle 30.7. Před obědem jsme se s Luckou a našimi chlupatými děvčaty (Way, Anais a Lilly) vydaly navštívit naší kamarádku Stáňu, která vedla Agility tábor naháčů v Lukové. Se Stáňou jsme povídaly povídaly a povídaly:-) po 2hodinách jsme se vrátily domů, najedly se a rozhodly, že pojedeme pomoct Petrovi odvést předem nějaké věci do Svojanova (hlavním účelem ale bylo omrknout terén:-) ). Na táboře už bylo kromě organizátorů také pár nadšenců, kteří nemohli dospat do pondělí, kdy oficiálně tábor začínal:-) a tak nastalo první seznamování !

pondělí 31.7. Konečně nastal náš den D:-) ráno naložit zbytek věci a hurá:-) po příjezdu jsme obdrželi klíče od chatek a nastalo vybalování, bitva o postele (v chatkách byly i palandy) a první focení! K obědu byl guláš a po obědě vyrazilo několik odvážlivců na trénink Železného psa - jízda na kole cca 6km! Ostatní měli volné odpoledne, my jsme ho strávili vybalováním a poznáváním blízkého okolí kempu!
Někteří pracovali..... ... vybalovali jako o život... ... my jsme se věnovali hrám:-) holky skákaly předháněly se kdo uloví aport dřív:-) Lilly s cool šatkem vše v klidu pozorovala z lesíka za chatkou

Večer jsme byli seznámeni z pravidly, programem a pobytem a po smaženém sýru k večeři se rozjela zábava. Povídalo se a povídalo.... no končili jsme o půl druhé ráno:-)

úterý 1.8. První srpnový den byl trochu náročný, obzvlášť pro nás, kdo nejsme zvyklí ponocovat a ráno brzy vstávat:-) ale kdo chtěl snídani, musel brzy vylézt z pelíšku:-) ráno se někteří vydali na nácvik barvářských zkoušek. My jsme se věnovali společnému výcviku ovladatelnosti pod vedením Báry. Potom následoval BABY CAMP aneb jak důležitá je socializace. Jak z názvu vyplývá, jednalo se o "ochočování" psích miminek. Naše Anais spolu s ostatními štěňaty se učila jak se nebát petlahve, která vydává nepříjemný zvuk (pro některé to byla prima hračka), jak zvládnout dotek cizího člověka a také se trénovalo přivolání na dlouhém vodítku. Pro některá mimča to bylo náročné, když si zrovna hrála se svým kamarádem najednou na slovo KE MNĚ přiběhnout... Naše Anais to zvládla na jedničku s hvězdičkou a tak vždy byla také náležitě odměněna:-) Po obědě jsme se vydaly na velkou procházku...obešly jsme velkou část tratě na kolo pro Železného psa... zabralo nám to asi 2hodiny a po návratu moje holky padly do svého pelíšku! Navečer se konal tzv.WORKSHOP = výstavy nejen pro začátečníky. Katka řekla pár slov teorie a dokonce všem zájemcům rozdala předtištěná skripta, k nimž posloužily články o vystavování od Libušky Brychtové www.nahaci.cz. Praktickou část jsem vynechala, přiznám se bez mučení:-) šla jsem nakrmit holky i sebe a pak jsme se vydaly na malou procházku po večeři jen do lesa za chatkou, aby se holky před spaním vyvenčily a vyběhaly! Večer se rozdělal oheň, na kterém se později dělala druhá večeře steaky. Mnozí to tentokrát "zabalili" dříve, protože následující den sliboval velké vypětí sil... my s Luckou a naší novou kamarádkou Verunkou vydržely klábosit až do 3h.........

Společný nácvik miminek pod vedením Báry Workshop Baby Camp Katka jako instruktorka na WORKSHOPu

středa 2.8. Středa, pro mnohé nejdůležitější den.... V 7:35 živý vstup do Pardubického rádia, v 8:00 příjezd televize NOVA!!! A okolo 8:30 start Železného psa! Do hlavní kategorie nad 18měs.věku psa bylo přihlášeno mnoho účastníků rozdělené na muže a ženy. V této kategorii se startovalo na 100m plavání, následovala jízda na kole cca 6km a jako poslední běh 1,5 km. Tady je několik fotografií, které mluví za vše...:-)
Ranní nástup organizátorů... ... a soutěžících někteří psi byli unavení už na začátku:-D příprava před startem ... Někteří zvolili na plavání tričko, jiní plavky, někdo dokonce plavací úbor:-) První zkouší vodu Pepa... Z vody rychle na kolo

Mároš na kole vyráží na trať Za ním Honzík s Cirilkou Pepa už běhal a někteří teprve vyjížděli na kolo Někteří před cílem na kole potřebovali povzbudit... Honza a Cirila se chystají odložit kolo a na závěrečný běh občerstvení při náročném běhu Další, kdo povzbuzovali těsně před cílem... nakonec se to vyplatilo...
Posledních pár metrů... budoucí vítězka ještě nic netuší,ale bojuje do poslední chvíle! Zato budoucí absolutní vítěz před cílem už neběží a jen si v kliku kráčí... Mároš... místo běhu venčil! :-) čekání na své favority bylo dlouhé...jízda na kole trvala malý Filípek si čekání na tátu krátil během:-) Televize už čeká na vyhlášení vítězů Ceny pro vítěze i poražené... každý si něco odnesl!
Vítězka mezi ženami - Dáša Kynclová s Grettou Vítěz mužské kategorie a absolutní vítěz - Vláďa Štusák a Bezina (+syn Filípek, který se radoval z vítězství a poháru nejvíce)! Filípkova radost Po vyhlášení se ještě konala dotočná vítěze a jeho běhu do cíle... Sylva se radovala, jako kdyby sama vyhrála...:-) Pro mála štěňata Patíků to byl výkon celý den běhat a to ani nesoutěžili:-D
Vítězkou kategorie ŽENY se stala Dáša Kynclová (ch.st. Libami) s fenou Grettou a mezi MUŽI zvítězil Vláďa Štusák s fenou Bezinou (ch.st. Anunnaki), který se pro lepší čas stal i absolutním vítězem 1.Železného psa.
Po náročném závodu následoval odpočinek, posilnění v podobě výtečných špaget k obědu a po obědě startovaly další kategorie, tentokrát Železného MINI psa!!! Ten byl rozdělen do 3 kategorií -I. do 6měsíců (200m běh, 100m kolo, plavání nebo brodění), které jsme se účastnily spolu s dalšími miminky i já a Anais (skončily jsme na 5.místě!!!), II. do 9měsíců (400m běh, 200m kolo a pár metrů plavání) a III.do 18měsíců (600m běh, 400m kolo a 50m plavání)! Na startu jsme byly jako první:-) a za mohutného povzbuzování (díky všem) jsme zvládly i doběhnout a to zhruba v čase 5minut:-) Následují fotky z naší "akce":-)
Pohled z očí do očí a jde se na to:-) Ještě usměv na Lucinku :-) sýýýýýýýýýýýýýýýýýr! Těsně před startem... Pepa rozdává instrukce Pusinka před startem... 3...2... ...1... a start... čas běží:-) Nejprve pár metrů brodění:-) Z vody kousek po hrázi...

A honééééééém pro kolo Za pomoci Lucinky a Vládi vyrážíme:-) Rychle tam... Otočka... A zpět... uklidit kolo a ještě běh! Cílová rovinka:-) Zvládli jsme to:-D hurááááá Relax po závodě:-)
Publikum na hrázi bylo velké! Připraveno i mnoho fotoaparátů! Mároš vše dokumentoval kamerou I Marek byl přípraven fotit Tady dobíhají naši "soupeři" :-) Ondra s Lili A poslední startující v cíli
Další fotky jsou z ostatních kategorií Železného MINI psa...
Někteří se do vody nosili...:-)¨iní se lákali na piškot... jako to skoušela Marta na Milošku:-) Capík chtěl Verču utopit:-) Pavel alias Břeťa nosil Garyho ve vodě v náručí:-) Helča se málem koupala nedobrovolně:-D Huráááá paničko Verčo, běhání:-) Dáša povzbuzuje:-) ale jde jim to!:-) pan Hladkí a Girka!
Tomáš Budňák a Arengo... později se stali vítězi III.kategorie a i absolutními vítězi Železného MINI psa (časem ze všech tří kategorií)!Gratulujeme!!! Anais vše sledovala zrakem ostříže:-) Ještě Míša dobíhá do cíle... Kromě Anais a této labradorky byly v soutěži jen Ridgebackové:-)! Anais si pak ještě zaplavala a šlo se na slavnostní vyhlašování:-) Relaxing and reading:-) Na vyhlašování přijeli i starosta města Moravská Třebová a starosta Lanškrouna Ceny předával Petr a Pepa, vyhlašovala Katka
Vyhlašování výsledků...
Malý Míša převzal cenu za taťku Míšu za 2.místo v Žel.MINI psovi!!! Gratulujeme!:-) První 3 místa v III.kat. Železného mini psa:-D Mároš zapózoval i za poslední místo v kategorii Muž v Železném psu:-D Celkový vítěz a také Železný muž Vláďa, Bezina a Filípek! Železná Lady alias Dáša:-D Velká radost za vítězstvní III.kat. MINI psa i za celkové vítězství:-D - Tomáši gratuluji! Mároš a Marta přebírají cenu útěchy - oba byli v soutěžích, kterých se zúčastnili, poslení...nevadí, hlavně, že se mají ráááádi:-D Ani páni starostové neodešli s prázdnou... dostali pochoutky pro své čtyřnohé mazlíčky

mnoho fotek z Železného psa najdete zde: http://www.rhodesianridgeback.sk/svojanov/zp/
Tolik událostí a den stále není u konce... po večeři se konala zajímavá přednáška od majitele firmy Q TEST o elektrických obojcích! Večer byl opět táborák a tentokrát se dělal pstruh... moje oblíbená pochoutka:-) všichni se spokojeně najedli a postupně se od ohně rozutekli do chatek. Nejdéle jsme vydrželi opět my s Luckou, tentokrát bez Verči, ale s Márou. Povídali jsme si o všem možném i nemožném a do chatek jsme se odebrali po 4hodině ráno:-) Od té doby se z nás stala nerozlučná trojka...:-)

čtvrtek 3.8. Toto ráno jsem si maličko přispala... dopoledne byl v plánu trénink coursingu, kam sem zapsala obě svoje holky:-D ještě předtím, jsem se vydala spolu s rodinou Hladkích a manželi Bugárovými a našimi čtyřnohými společníky na procházku. Měla jsem velkou radost, obě moje holky běhaly spolu s April, Girou a Bardym, vůbec se jich nebáli a poslechly na slovo!
foto od Rolanda - naše smečka:-)

Na prvním tréninku coursingu bylo mnoho lidí a tak než na nás došla řada spustil se liják:-( odvedli jsme Way, Anais i Lilly do chatky a šli společně na oběd. Po obědě jsem vzala jen Way v domnění, že se konečně dočkáme běhu. Ale stále ne, ani déšť mnohé neodradil:-( a tak než jsme přišly opět na řadu, dorazil mezitím tábor "naháčů" z Lukové pod vedením Stáni, kteří měli domluvené běhy. Vzalo se tedy jen posledních pár lidí (včetně mě a Way) na běh a dál byla dráha v režii naháčů(špiců, novofoundlanďna ... no všech z tábora z Lukové). Abych se ale dostala k našemu "běhu"... Way byla na coursingu poprvé, stáli jsme tam hodinu v dešti promoklí, takže kdo jí znáte, dokážete si představit její výraz! Přesto na povel "kočička" vyběhla(snad aby mi udělala radost, ať jako vidím, co po ní chci), ale v zápětí po 5metrech se zarazila a začala čichat:-D vyběhla jsem tedy za ní, znovu zavelela a Way se znovu rozběhla. Ne už však za střapcem ale za mnou. Skákala kolem mě, ale střapec jí byl ukradený... zkusila jsem to ještě víckrát,ale ani ťuk:-( tak jsme se promoklé prošly a vrátili zpět do chatky! Děkuji Márovi za trpělivost v dešti a za fotografie!
Mnoho lidí bylo u coursingu když jsme přicházeli, bylo ještě před deštěm Směr coursing Čekání na coursing... stále ještě před deštěm Petra s Lili také čekaly, až na ně dojde řada... čekání... čekání...:-( Díky všem, kteří i přes silný déšť na coursingu vydrželi... Lucky, Míša, Pepa...:-) Díky Náš pokus o běh:-D ve čtvrtek byla pláštěnka opravdu nutné vybavení!!!:-D Lucince moooc sluší:-D Před deštěm se holky schovávaly do spacáku... Anais tam není sama, hledejte pořádně:-) Lilly v deštivém počasí pěstovala GAUČing :-D

Před večeří se konala soutěž Poznej rasu - na čas museli soutěžící poznat z 20připravených obrázků co nejvíce plemen, ale hlavně co nejrychleji! Této soutěže jsem se zúčastnila i já a to s úspěchem - z 29soutěžících jsem s časem cca 5minut a 4chyby v plemenech skončila na 6.místě:-D Pak se zatopilo v krbu a všichni se ohřívali a sušili mokré věci:-) Po večeři Katka připravila další soutěž - Karetní turnaj ve hře Prší!, do než se přihlásilo asi 14 soutěžících včetně mé maličkosti... dařilo se mi skvěle, dokonce úplně nejlépe, protože jsem turnaj vyhrála!!! Děkuji všem, kdo mi drželi palce a také Lucince s Márou, kteří byli mými osobními trenéry:-D Večer se prima rozjel:-) Helča přinesla Hena barvu a začalo se malovat na tělo. "Kérku" chtěl každý a všude a kdo ji už měl, tak maloval druhým. A maloval posléze také každý a všude! Každý pak večer využil jinak... jedlo se, pilo, tancovalo:-)
Verča maluje a Verča 2 dží barvu Je jasné, kam Sylva tetování chce:-D ale pro jistotu Marek místo jasně ukazuje! malování na ňadra bylo nejčastější...i paní veterinářka jedno tetování má maloval i Ludík Naše parta dál hrála karty:-D u stolu chybí Lucinka, která fotila V pauze mezi kreslením se Helča mazlila s Lucinkou - Parsonkou:-D Monty jedla... Další sexy obrázek:-) Sylva tancovala:-D A Martě byla asi židle nepohodlná:-D

pátek 4.8. Konec "Sámmer Campu" se kvapem blížil ale mnoho toho bylo ještě před námi! Na tento den byly naplánované testy povah, kterých se zúčastnilo asi 40Ridgebacků a Labradorka:-D ta jako jediná vyšla z testů s plným počtem bodů! Součástí testu bylo, jak pes reaguje na skupinu lidí (jeden dupal, další tleskal, před psem se rozevřel deštník apod.) bez svého pána, pak kontakt s cizí osobou, reakce na "bubáka" (osobu pod plachetkou:-) ) a na střelbu. Vše se pak vyhodnocovalo jen za účelem statistiky, neurčoval se žádný vítěz! Tady je pár snímků Lilly a Lucinky na testu.
Dav a v pozadí Lucka s Lilly Reakce na bubáka Přivítání paničky:-)
Protože testy povah trvaly téměř celý den, pro ostatní účastníky SC se postavila opět corsingová dráha:-D Poučena z předchozího nezdaru s Way jsem tentokrát vzala Anais! Vše šlo jako po másle a pejskům to běhalo, měli jsme to štěstí, že v době, kdy jsme tam byli, nepršelo! Plná očekávání jsem tedy Anais na povel "kočička" vypustila... dole můžete vidět výsledek z jejího prvního běhu v životě!
Start trať vedla i do kopce no coment:-) "Já tě přeci dostanu":-)
Anais běžela skvěle. Jen jedenkrát ztratila střapec z dohledu a to když se zahleděla na letícího ptáčka, který byl mnohem zajímavější a navíc živý:-D pomohla jsem jí najít směr kudy střapec (pro ní kočička) vlastně "běžel" a zbytek trati oběhla bez chyby! Poté jsme čekali až si zaběhají i ostatní pejsci včetně Lillynky. Anais chtěla běžet snad s každým ridgebackem, jen, aby střapec dostihla:-D Měla jsem co dělat, jí na vodítku udržet!
Anais sleduje dráhu už už vyběhnout!:-) Lucka s Lilly také čekaly. Lilly každý cizí běh doprovázela štěkotem Pak se také Lilly dočkala:-) Běhat zkoušela i jiná štěňátka než Anais Mimča běhala i ve dvou:-D Také malý Bibiňák ALEGRO běžel jako o život... celá maminka!!!
Po večeři malá procházka a velké focení...
parádní probíhačka kolem rybníka pozooooor, netopýr! Lucinka a její smečka Anais kaká:-D nebojte, hovínko jsem poctivě sebrala!!!!! kam holky běžíte?:-) nutné pózování - Anais a Way a ještě s Lilly
Pak klasický program - hraní karet, kostek, povídání, jídlo a pití:-D

sobota 5.8. Akce dne - III.Klubová přehlídka psů! Lucinka  s Lilly se neúčastnily, protože s manželi Burňákovými vyrazila na Klubovou výstavu, kde Lilly skončila ve tř.mladých se známkou V3.
Na III.KPP posuzovaly tři zahraniční rozhodčí a chovatelky Malgorzata Kuszwara PL, Janka Hladká SK a Ulrika Lichtenauer A! Účast psů byla veliká, přes 70psů a fen! Nezadávaly se tituly, ale Vítězové třídy, Nejlepší pes a fena, BIS mimi, BIS dorost a Absolutní vítěz! Specialitou na závěr byla soutěž o Nejlepší pohyb, hlavu a ridge. Dále klasické Dítě a pes, Progeny group (odchovy psa), chovatelská stanice a pár psů. Podrobné výsledky brzy najdete na www.rr-sport.cz ! Všem přátelům moc gratuluji!!!Počasí celkem přálo, i když na konec přehlídky začalo vydatně pršet, tak se závěrečné soutěže přesunuly do jídelny, která sloužila i jako společenská místnost:-)
Míša Kyncl zvítězil v soutěži Dítě a pes!!!
Po večeři byl v plánu KARNEVAL, na který jsem Way a Anais pečlivě připravovala.............

Way jako princezna:-D Way vystrčila na porotu zadek:-D Marošek a Way při poslední promenádě před porotou (šly všechny masky najednou, proto díky, že mi Marošek pomohl...) Poslední záběry před vyhodnocením:-D Z Anais byl na chvíli malý Gepardík:-D Anais před porotou Pro mě zvítězila Way... nakonec jsme si ještě zatančily!:-D
I ostatní masky byly super...
Sluníčko, sluníčko, popojdi maličko.... DraCooLili Lucinka byla za krabičku cigaret! Lilly a Lucinka na promenádě... ale bez plavek Naše Lilly zase za pytel granulí... Masku roku sice nevyhrála, ale jako reklama dobrý ne?! Pro mě Maska roku - Fénixova plastická chirurgie s.r.o! masku měla celá rodina!!! Acsot a Paper se chtěli opalovat na pláži... v plavkách a s ručníkem je nikdo nepoznal! Roztleskávačka...
A tři nejlepší
1.místo Maska roku + Maska sympatie: Včelka
Mrázka nikdo nepoznal... Vítězství si zasloužili... předvedli show!
2.místo Vice Maska roku: Svatba
Nevěsta Ženich Kapíček...nechyběli ani svědci! Celá maska byla 4člená! Svatební průvod
3.místo: Cowboy
Michalovi se maska velmi povedla!!!
Po vydařeném karnevalu, na kterém se předvedlo překvapivě 14masek, se konala členská schůze a po ní večerní párty a diskotéka! Někteří tančili, jiní se bavili a poslouchali hudbu a my tradičně hráli karty:-D
Zahrát přije DJ z Lukové
DJ hrál pěkně.... hezky se to poslouchalo ... Tančilo se... ...a dovádělo!

Každý si chtěl poslední společný večer užít...My jsme odcházeli mezi posledníma v 5h ráno, ale přesto jsme nebyli poslední. První ranní ptáčata přicházela na snídani už v 7h a divila se, že tam nejsou první, protože někteří to táhli až do půl 8!

neděle 6.8. Náš poslední společný den... den plný akce. Ráno se běhal coursing - probíhal poslední závod do celoročního bodování. Ani miminka nepřišla zkrátka, protože díky Míšovi, Dáše a Mirkovi, kteří nám postavili dráhu pro miminka, se konal závod AB štěňata! Závodila tu Anais, spolu se dvěma Patterdali, jednou Parsonkou Lucinkou a asi 5 Ridgebacky! Běžela se krátká trať, úměrná štěňátkům... a světe div se, Anais měla ve dvou bězích nejrychlejší čas(oba časy sečteny)!!!:-) Také si vyzkoušela běh ve dvou spolu s Lili! Díky moc!!!
Zároveň s coursingem (dospělí i štěňata) probíhala soutěž v Agility Military! Anais jsem přihlásila do kategorie AB příchozí. Stejně jako před pár dny byla poprvé na coursingu, i tentokrát viděla některé překážky poprvé! Nezměnilo to však nic na tom, že si vedla výborně! Slalom zvládala skvěle, tunel na jedničku! A i když soutěžila na vodítku (penalizace +25vteřin), obsadila skvělé 2.místo!!! Na místě prvním byla Parsonka Lucinka(3měsíce) a za námi na místě třetím Bibi a Lucka, zkušené Agilitérky:-D Když měli všichni všechno doběháno, byl oběd a vyhlašování výsledků z nedělního dne i absolutních výsledků za rok 2006! Poté se všichni rozutekli:-( jen málo nás zůstalo na úklid, ale to je klasika:-( ale těm, co zůstali moc díky!
Anais a Lili před startem... ...vybíhají... Anais vede... Lili dobíhá... do cíle ale dobíhají spolu a střapec také zakously společně:-D Ještě pokus o společné foto:-)
Startujeme Agility Military Překážka č.1 překážka č.4 překážka č.6 - vyskočit na vozík a zase dolů překážka č. 8 chůze po lavičce překážka č.12 výstup nahoru.... a seskok z 1metru a následoval tunel a poslední překážka:-)

hci ještě jednou moc poděkovat všem, kteří přichystali tuto skvělou a nezapomenutelnou akci! Také díky za mnoho nových přátel a známých!!! Doufám, že se brzy shledáme!!!
Můj výlet ale ještě nekončí..... v neděli večer opět přesun k rodině Kotěrových, skvělá večeře a hlavně dlouhý spánek v teplé posteli... obě s Luckou jsme se snažily dohnat spánkový deficit z uplynulého týdne!

Několik pěkných fotografií z okolí našeho kempu
Duha stahující se mračna rybník posloužil na koupání i rybaření Pohled z jídelny hráze rybníka

pondělí 7.8. Ráno parádní spánek a po něm skvělá snídaně. Do oběda jsme ještě relaxovaly a sbíraly síly! Po obědě jsme vyrazil směr Humpolec, kde mě mamka vyzvedla. Cestou ještě zastávka v Brodě u babičky, paní Kotěrové, která nás pohostila skvělým jídlem i pitím! Z čehož vyplývá, že pondělek byl ve znamení jídla:-D domů jsme se dostali kolem 20h a já únavou a stále zcela plná zážitků brzy usnula........

Zajímavé reportáže, postřehy, zážitky a fotografie z akce naleznete na stránkách našich přátel: